10 December, 2010

9DECEMBER2010

kuar nan kak eipa lagy .kul 5.30p.m. baru kami gerak .sebab kak eipa cari rumah aku ta jumpa .haha
then kami pun meluncur ke mana ??haa .kak eipa ajak gy R&R .tudya .first tyme aku nak gy R&R sendiri nih ..aduhh .ingat dekad .jaoh gyla .kami ekod jalan BUKIT MERTAJAM . dengan dua dua taktau jalan .aku rodong ja mana aku nak p .lalu kod jusco then pacific .selisih ja.lagy pun waktu ta mengizinkan kami berhenti .punya cary jalan nak p R&R .jalan jalan dan jalan .pehh !sampai jugak akhirnya .niat nak singgah tapy .dah dekad kul 7.00p.m. takjady lahh .then kamy pun cary lah jalan nak kuar ..takod sangat !dah la dua dua taktau jalan .sesat mampos .! 2 3 minit pastuh jumpa jalan gak .sampai kat tol .MAKK !! JPJ tunggu ."mampoih aku " dengan moto tak lekad STICKER P .aduhhh "MATI AKU " punya ketaq tatau nak habaq .dah la darah gemuruh .aduhh .aku wak sloww jaa ..aku angguk kat dya .dya angguk balik .! PERHHH !!! lega .punya la seronok .haha
balik kepada situasi taktau jalan .adohhh .aku jalan ja kat na kak eipa suhh ..pastuh benty kat satu trafiq light tuh .ada polis tuh dah la nek RXZ .pehh .duk senyum kat kak eipa .haha ..then tyme nak balek tuk jumpak lak sunway .gyla lahh .tdy nak my jumpak jusco,,pacific,, nak balek jumpak lak sunway .aduhh ...suma macam nak suh kami benty jahh ., :)
hmm .best jugak perjalanan harini .walopon sekejap .tapy rasa lama jah sebab duk tas moto
dary pegy sampai balek .BEST !!
tengs kak eipa ,!
iloveyouKakEipa :)