14 December, 2010

12DECEMBER2010

keluar dengan FARAH SYAZANA .

pukul 3.30 kowd sampai umah dia .dya ajak p karaoke .tu ja keja dya .karaoke karaoke karouke .dary SG.DUA ke SEBERANG JAYA .dekad setengah jam .dah la tatau jalan .adoo ..aku jalan ja ekod mana aku suka .nek moto GT .haa .meter 120 .gyla .macam nak terbang pun ada .pehh .

jalan punya jalan .jumpak jugakk .aku rembat ja jalan yang ada .tu pun jumpak gak .naseb baek .fara pun satu .bukan nak tunjuk jalan .ishh..

sampai kat destinasi kena horn ngan pacik tua tuh ,sebab park moto kat tempat keta .mana aku tau .senang senang ja horn aku .kalo keta dya lawa takpa aa gak .pas park .kami nek laa kat SUNWAY KARAOKE tuhh .pilih 7 ja lagu .haha. masa ta mengizinkan . :)) .saket telinga fara bukak kuad ngat macam nak pecah pala . huhh ..



balik tuh ANAS DANIAL call .dya cakap ainul ajak jumpa .
aku tggu dekad 5 minit baru sampai .geram gak aa .lambat sebab ligan awek upanya .haha.gataii .wexx