01 June, 2011

FOR NUR HIDAYAH ABDUL MANAF .

saya dah maafkan awak .
tengs jugak sebab sudi jady SAHABAT saya untuk sementara .
ya saya ikhlas sayang awak .
tapy dengan apa yang awak sent kat saya tue .
awak dah calarkan dan pecahkan kan haty saya .
saya tahu awak tahu dan awak kenal saya macamana .
tapy dengan ape yang awak cakap .
saya ta bole terima .
dan dengan cara awak layan saya semenjak kita gadoh pun.
saya ta bole terima .
saya terasa dengan sikap awak semenjak kita gadoh .
saya macam ta penting bagy awak .
ya saya merasakan itu .
mungkin kita memang ditakdirkan untuk sementara .
dengan apa yang dijanji kan masa kita di HAWA .
semua nya dah lenyap .
awak tahu yang saya dan Amira pindah sekolah .
tapy awak ta penah paham .
mungkin awak paham tapy awak ta penah ikhlas memahami kami .
btol ??
saya malas tulis panjang2 .
takan habis cerita ni kalo diceritakan pun .

tengs for every little things we're do it .
im gonna miss our friendship .