30 March, 2011

30march2011

assalamualaikum .

aku bangun awal hari nie .sebab mata aku saket sangat2 .takod gyla mata taleh buka .aduhh .bangun ja aku terus p cary ibu n cakap "ibu ..jom p klinik ..saket sangat nie ..."ibu cakap "p mandy ,makan pastuh kita p ".. (hati gembira)

kami p klinik wawasan kat Alma .masuk ja bilik doc tue dya senyum tengok aku .aku senyum la balik .best doc nie .aku benci doc kat Sungai Petani .kurang ajar .

Doc tue check mata aku .dya sedikit kaget ! sebab merah sangat mata aku.pas dya bagy ubat .kami p kedai moto MegaFortune bayaq moto abah.malu jugak p kedai tue sebab aku pakai Ray Ban .pastue aku tengok Helmet tue .aku cakap nak ibu cakap amek la .tunggu tokwan gyh .aku amek terus ahh .hehe

.pastuee ibu ajak p tesco .Tesco Bukit Mertajam .haha .ibu nak beli pe tah kat Poh Sang tue ,,aku tak larat na tunggu aku jalan2 kat kedai Compuwave Computer .aku usha speaker yang kena boh USB uhh .aku tingin lama dah .sebab budak Sungai Petani 2 duk tayang2 kat aku .aku cakap kat abah nak tue buleh ..abah cakap ang nih macam2 aehh .aku senyum ja ..

YES !! akhirnya aku beli jugak Speaker tue .

tapy sedih .mata aku makin bengkak .merah laktue ,,kawan2 .doa kan aku capat sembuh ya ,

,Aminnnn . :)